fffВисловлюмо вдячність споживачам, які сумлінно щомісяця розраховуються за послуги з водопостачання та водовідведення!

Проте не всі абоненти вчасно і у повному обсязі оплачують отримані послуги. На сьогодні споживачі заборгували водоканалу понад 13 мільйонів гривень.

Нагадуємо, що відповідно до чинного законодавства та укладеного договору споживач зобов'язаний своєчасно за затвердженими тарифами вносити плату за послуги з водопостачання та водовідведення. Оплата послуг є щомісячною і вноситься не пізніше 25 числа. Встановлення квартирних лічильників допоможе контролювати споживання води, платити за фактично спожиті обсяги та заощаджувати сімейний бюджет, не сплачуючи за нормами водоспоживання.

Несплата послуг призводить до накопичення боргу, який неодмінно буде стягнуто в примусовому порядку, а також до додаткових фінансових витрат у вигляді судового та виконавчого збору.

Акцентуємо увагу, що згідно з новим ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» № 2189-VIII, який набере чинності 10.06.2018, у разі несвоєчасного здійснення платежів споживач буде зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення.

Звертаємось до усіх боржників з великим проханням вирішити питання оплати спожитих послуг, щоб підприємство і надалі належним чином виконувало свої обов’язки. Адже наявна заборгованість унеможливлює своєчасний розрахунок водоканалу за спожиту електроенергію, проведення робіт з утримання та ремонту водопровідних та каналізаційних мереж, ставить під загрозу фінансову стабільність комунального підприємства.

Для споживачів, які накопичили значну суму боргу і не можуть сплатити її у повному обсязі, існує можливість оформлення договору реструктуризації. Для цього необхідно звернутись до КП «Міськводоканал» за адресою: м.Суми, вул.Білопільський шлях, 9, каб.№4 у будь-який день тижня, крім суботи та неділі, з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15.

За додатковою інформацією можна звернутися за телефонами: 700-156, 700-157, 700-158.