Подання звернень

Звернення громадян – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги.

  • Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
  • Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією України та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також думки щодо поліпшення їх діяльності.
  • Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
  • Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
  • У правовідносинах за зверненнями інформаторами є громадяни, а отримувачами інформації - адресати.

Запитувачами (суб’єктами відносин), які можуть отримувати доступ до публічної інформації на підставі Закону України «Про доступ до публічної інформації» є:

  • Фізична особа - будь-яка людина незалежно від віку, громадянства чи інших ознак. Фізична особа –підприємець має право запитувати публічну інформацію як фізична особа.
  • Юридична особа – будь-яка організація, підприємство створені та зареєстровані в установленому порядку.
  • Об’єднання громадян без статусу юридичної особи – це спільноти, передбачені Законом України «Про об’єднання громадян», що були легалізовані шляхом повідомлення про заснування без державної реєстрації, або будь-які інші об’єднання людей, які виступають під спільною назвою.

Інформація щодо звернень громадян

Питання роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків у діяльності КП "Міськводоканал".

Розгляд звернень громадян  здійснюється відповідно до вимог:

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Письмові звернення на ім'я директора підприємства Сагача Анатолія Григоровича можна надсилати за адресою: 40009 м. Суми, вул. Білопільський шлях, 9, або надати особисто (чи через уповноважену особу) до канцелярії підприємства.

Прийом письмових звернень здійснюється щоденно у робочі дні (з понеділка до четверга – з 7.30 до 16.30, у п’ятницю – з 7.30 до 15.15, перерва - з 12.00 до 12.40) за адресою: вул. Білопільський шлях, 9, другий поверх, тел. 700-161.

Прийом громадян директором підприємства здійснюється кожного понеділка з 14:00 до 16:30.

 

ТЕЛЕФОННИЙ ДОВІДНИК:

Абонентський відділ : тел.700-156, 700-157, 700,158.

-         нарахування та оплата послуг

-         заключення договорів на водопостачання та водовідведення

-         заключення договорів на погашення заборгованості

-         передача показників лічильників

-         розпломбування та опломбування лічильників води

-         зміна власника квартири (житлового будинку)

  

Абонентський відділ : тел. 700-155.

- оформлення документів на підключення до водопровідних та каналізаційних мереж КП «Міськводоканал»

-         врізки до міських водопровідних мереж

-         промивка водопровідних мереж

-         видача технічних рекомендацій на встановлення лічильників води

-         установка лічильників

 

 Абонентський відділ (по роботі з юридичними особами) : тел. 700-155.

            - рахунки по підприємствам, установам, організаціям

            - заключення договорів з підприємствами, установами, організаціями

            - оформлення необхідної документації на водопостачання та водовідведення

            - промивки водопровідної мережі

            -  встановлення лімітів

            -  опломбування лічильників для підприємств, установ, організацій

            - відключення або підключення води

            - виписка рахунків

 

Планово-технічний відділ : тел. 700-182.

- інформація з виготовлення проектно-кошторисної документації

 

 Лабораторія :  тел. 700-177

 -         взяття показників якості води

-    укладання угод по щоквартальному аналізу стічних вод для юридичних осіб

 

Аварійно-диспетчерська служба: тел. 700-168, 700-169

 

Приймальня: тел. 700-181