Анатолій Сагач: «Постійно працюємо над підвищенням рівня сервісного обслуговування наших абонентів»

КП «Міськводоканал» працює над підвищенням якості обслуговування споживачів. Задля вдосконалення своїх професійних навичок, фахівці підприємства періодично проходять навчання.

Так, для працівників абонентського відділу досвічені викладачі психології Сумського державного університету проводять серію психогологічних тренінгів щодо роботи зі споживачами.

Днями фахівці абонвідділу отримали теоретичні знання про методи вирішення конфліктних ситуацій та диференціацію потреб споживача. Під час практичних завдань учасники тренінгу дискутували, об’єднувалися в групи, обмінювалися думками щодо інструментів ефективної роботи із запереченнями.

«Абонентський відділ – один із найбільших структурних підрозділів КП «Міськводоканал», робота якого спрямована на обслуговування споживачів. Завдання фахівців цього відділу – зробити спілкування з абонентами доступним та прозорим, максимально задовольнивши їхні потреби. Сформувати новий підхід до обслуговування населення неможливо без навчання працівників та вдосконалення їхнього професійного рівня. Тому ми докладаємо усіх зусиль, аби кожен споживач послуг водоканалу отримав сервіс найвищого рівня», – зазначив директор КП «Міськводоканал» Анатолій Сагач.

У подальшому фахівці абонентського відділу удосконалять свої знання з техніки підтримки активного діалогу та відновлювальної комунікації.