КП «Міськводоканал» обмежує прийом громадян

Через різке погіршення ситуації з захворюваністю населення на коронавірус в місті Суми та відповідно до рішення виконкому № 162 КП «Міськводоканал» тимчасово обмежує прийом громадян.

Із 5 квітня звернення, скарги та заявки споживачів приймаються на електронну адресу абонентського відділу підприємства: callcentre-voda@ukr.net.

Консультації та роз’яснення надаються за номерами телефонів: 700-156; 700-157; 700-158; 050-342-34-48; 050-342-31-38; 050-447-40-42; 067-576-10-56.

Повідомлення приймаються через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber  за номерами  050-307-63-97, 067-548-20-78, а також надаються відповіді на запитання через сайт підприємства: https://vodokanal.sumy.ua

Юридичні особи можуть отримати консультації та роз’яснення за номерами телефонів:  050-396-38-91; 067-575-35-59; 700-155, а також  залишити повідомлення через мобільні додатки WhatsApp, Telegram чи Viber за номером 050-396-38-91. Щомісячні звіти за водопостачання юридичним особам необхідно направляти на електронну пошту: ur_voda_sumy@ukr.net.

Не забувайте вказувати контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок для зворотного зв’язку.

Нагадуємо, до аварійно-диспетчерської служби підприємства можна звернутися за номерами 700-168, 050-407-81-10, 067-548-21-12.

Бажаємо міцного здоров’я!