Найголовніша оцінка роботи – слова подяки споживачів!

Працівники абонентського відділу КП «Міськводоканал» щоденно докладають усіх можливих зусиль для побудови конструктивної взаємодії та налагоджених взаємовідносин із споживачами. І слова подяки у відповідь надзвичайно приємні!

Вдячність містян – це не лише гарний настрій фахівців, але й джерело енергії для реалізації подальших планів та проєктів для зручності та комфорту наших абонентів.

Вже кілька років поспіль, за ініціативою керівництва водоканалу, для персоналу проводяться спеціальні тренінги, які спрямовані на покращення комунікативних здібностей працівників та кращого розуміння потреб споживачів послуг.

Також водоканал розширив можливості комунікації, залучивши фахівця з жестової мови для роботи з відвідувачами, які мають вади слуху та мовлення.

Сьогодні КП «Міськводоканал» працює над створенням сервісного центру на базі підприємства. Проте прийом громадян  проводиться не лише в приміщенні водоканалу по вулиці Білопільський шлях, 9. Для зручності містян працюють віддалені точки прийому.

У приміщеннях ЦНАПу (вул. Горького, 21), Міському єдиному розрахунковому центрі (вул. Героїв Небесної Сотні, буд.7) та по вул. Романа Атаманюка, буд. 49А фахівці абонентського відділу нададуть консультації з питань нарахування, повірки лічильників води, переоформлення договору,  замовлення довідки про відсутність заборгованості та приймуть показники лічильників холодної води.