Пошкоджено пломбу: що робити?

Шановні споживачі!

Якщо трапилося так, що випадково була пошкоджена або зірвана пломба на лічильнику холодної води, то вам необхідно обов’язково повідомити про це КП «Міськводоканал».

Звернутися до абонентського відділу підприємства можна у будь-який зручний для вас спосіб:

  • зателефонувати за номерами: (0542)700-156; (0542)700-157; (0542)700-158; (0542) 700-421; (050) 342-34-48, (067) 576-10-56, (050) 342-31-38, (050) 447-40-42;
  • залишити повідомлення через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber за номерами: (050)3076397, (067)5482078, зазначивши прізвище, адресу та контактний номер телефону;
  • звернутися до пунктів обслуговування населення за адресами:
    • КП “Міськводоканал” СМР , вул. Білопільський шлях, буд. 9, перший поверх, кабінет № 4;
    • Центр надання адміністративних послуг, вул. Горького, 21, зал 1, робоче місце № 18;
    • Центр надання адміністративних послуг, вул. Романа Атаманюка, буд. 49А;
    • ТОВ “Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр”, вул. Героїв Небесної Сотні, 7.