Режим роботи КП «Міськводоканал» на період дії «червоної» карантинної зони

З 23 жовтня 2021 року на території Сумщини будуть діяти посилені карантинні обмеження.

Оскільки КП «Міськводоканал» належить до об’єктів критичної інфраструктури, то стратегічне підприємство продовжує працювати з обов’язковим дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Зокрема, абонентський відділ сумського водоканалу приймає споживачів за умови проходження температурного скринінгу, дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту.

Зазначимо, більшість питань споживач може вирішити дистанційно.

Наприклад, подати онлайн-заявку можна задля ліквідації аварійних ситуацій, перевірки якості води, виконання перерахунків та повірки лічильників води, переоформлення договору (зміна власника), отримання результатів повірки, довідки про наявність або відсутність заборгованості.

Контакти для звернень та отримання консультацій:

– електронна пошта для звернень callcentre-voda@ukr.net;

– телефонні номери для спілкування із споживачами та прийому звернень: 700-156; 050-342-34-48; 700-157; 050-342-31-38; 700-158; 050-447-40-42; 067-576-10-56.

– номери мобільних телефонів, через які можна залишити повідомлення, використавши мобільні додатки WhatsApp, Telegram чи Viber: 050-307-63-97 або 067-548-20-78.

Наголошуємо, при поданні заявки обов’язково вказати контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок споживача.