Як діяти, якщо потрібно повірити лічильник на воду?

Відомо, що використання квартирних лічильників води дозволяє істотно скоротити витрати на оплату рахунків за комунальні послуги та платити тільки за фактично спожиту воду.

Але лічильники, як і всі складні прилади точної механіки, піддаються впливу зовнішніх факторів, а їхні деталі з часом зношуються. Тому, відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» прилади, за показниками яких ведуться розрахунки, підлягають періодичній повірці у встановлені інтервали.  Міжповірочний інтервал для всіх лічильників води становить 4 роки.

Дата повірки лічильників зазначена у правому верхньому кутку платіжних квитанцій, а також міститься у свідоцтві про повірку або у паспорті лічильників (нові прилади).

Повірка лічильників проводиться у термін, що не перевищує одного місяця, та у зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (та вилученням Національним Регулятором з тарифів на воду витрат на повірку засобів обліку) повірка здійснюється за рахунок власників таких приладів обліку. Сумчани можуть самостійно обрати організацію, уповноважену на проведення повірки лічильників води.

На сьогоднішній день повірка водомірів може здійснюватися з демонтажем або без демонтажу приладу (за допомогою переносної проливної установки).

Аби здійснити повірку з демонтажем лічильника, споживачу необхідно звернутись до КП «Міськводоканал» (І-ий поверх, кабінет № 4) із заявкою на розпломбування у робочий час з понеділка по четвер з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15 або за номерами (0542) 700-156; (0542) 700-157; (0542) 700-158; (050) 342-34-48; (050) 342-31-38;                (050) 447-40-42; (067) 576-10-56.

Також можна залишити заявку через мобільні додатки WhatsApp, Telegram чи Viber за номерами мобільних телефонів: (050) 307-63-97 або (067) 548-20-78.

Звертаємо увагу, що лише після розпломбування приладу обліку води можна здійснювати демонтаж водоміра.

Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (на час проходження повірки) здійснюються з урахуванням середнього споживання питної води протягом попередніх 12 місяців.

Для здійснення повірки без демонтажу лічильника, споживач може звернутися за адресою: вул. Білопільський шлях, 9, І-й поверх, кабінет №12 або за номерами телефонів: (0542) 700-692, (0542) 700-693, (050) 307-57-61, (067) 547-10-52.

Після проведення повірки приладу обліку холодної води споживачу необхідно надати до КП “Міськводоканал” (І-ий поверх, кабінет № 4) підтверджуючі документи (свідоцтво про повірку лічильника води або довідку про його непридатність).

У разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів споживач в установленому порядку може проводити їхню позачергову повірку.

Додаткову інформацію щодо проведення повірки лічильників можна отримати за номерами телефонів: (050) 342-34-48, (050) 307-57-61, (067) 547-10-52.