Як звернутися до водоканалу дистанційно?

З початку російської навали багатьом сумчанам довелося виїхати в інші міста або за кордон. Проте тут у них залишились домівки, які необхідно утримувати і вирішувати господарські питання на відстані. Знову ж таки, через війну іноді буває, і містяни не можуть поспілкуватися з фахівцями підприємства сам на сам внаслідок повітряних тривог. Але всі ці проблеми розв’язуються дуже просто. «Міськводоканал» вже давно готовий до будь-яких викликів відстанню.

Наприклад, онлайн-заявку наразі можна подати задля вирішення безлічі питань: ліквідація аварійних ситуацій, перевірка якості води, перерахунок та повірка лічильників води, переоформлення договору (зміна власника), отримання результатів повірки, довідки про наявність або відсутність заборгованості. Тож нагадуємо актуальні канали зв’язку.

 

Контакти для звернень та отримання онлайн-консультацій:

– електронна пошта для звернень callcentre-voda@ukr.net ;

– спілкування зі споживачами та прийом звернень: 700-156050 342-34-48700-157050 342-31-38700-158050 447-40-42067 576-10-56;

– можна надіслати повідомлення, використавши мобільні додатки WhatsApp, Telegram чи Viber: 050 307-63-97 або 067 548-20-78 (для фізичних осіб) та 050 396-38-91 (для юридичних осіб).

ВАЖЛИВО: при поданні заявки необхідно обов’язково вказати контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок споживача.

Письмово містяни можуть звернутися за адресою: 40009, Суми, вул. Білопільський шлях, 9.

🔘 Долучайтесь до нашої спільноти в Telegram: https://t.me/vodokanalSMR