Як переоформити договір у разі зміни власника житла?

Якщо в оселі змінився власник, то для переоформлення договору на послуги необхідно надати наступні документи до абонентського відділу КП «Міськводоканал»:

  • заяву на укладання договору споживача про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;
  •  копія правовстановлювального документу, що підтверджує права власності на квартиру або будинок;
  •  копія паспорта (має містити 1-шу та 2-гу сторінки, а також сторінку, де зазначено місце прописки), копія ідентифікаційного коду нового власника або його співвласників;
  • власникам приватного будинку необхідно надати копію технічного паспорта на об’єкт нерухомості (всі сторінки).

Із питання переоформлення документації споживач може звернутися за адресою підприємства: вул. Білопільський шлях, 9, кабінет №4. Також працюють віддалені точки прийому: вулиця Горького, 21 (ЦНАП), вулиця Романа Атаманюка, 49а (ЦНАП), вулиця Героїв Небесної Сотні, 7 (РЦ).

Також переукласти договір можна дистанційно, надіславши документи на:
– електронну скриньку callcentre-voda@ukr.net;
– листом на адресу: м.Суми, вул. Білопільський шлях, 9, 40009;
– надіслати повідомлення через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber за номерами: (050)3076397, (067)5482078.

Отримати консультацію можна за номерами телефонів:

– стаціонарні: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158;

– мобільні: (050)3423448; (050)3423138; (050)4474042; (067)5761056.