Відсьогодні КП “Міськводоканал” приймає показники лічильників за липень

З  5 по 15 число КП «Міськводоканал» приймає показники квартирних лічильників холодної води. Передати їх можна у будь-який зручний для Вас спосіб:

  • в будні за номерами телефонів: (050)3423448; (050)3423138; (050)4474042; (067)5761056; (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158 (з 8:00 до 16:30);
  • цілодобово на автовідповідач: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150;
  • SMS-повідомленням на номери: (050)3076193, (050)3076397, (067)5482078, (067)5480175;
  • через сайт підприємства vodokanal.sumy.ua за допомогою «Онлайн-відправка показань лічильника»;
  • на електронну пошту: sumy_vodomer@ukr.net;
  • через месенджери Viber, WhatsApp, Telegram за номером (050)4078101;
  • за допомогою мобільного додатку (для користувачів Android, для користувачів iOS).

Зазначимо, що показники лічильників води необхідно передавати, навіть якщо ви не користуєтеся водою. У такому разі подавайте показання без змін, тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу.

Якщо термін повірки лічильника припадає на час воєнного стану, і повірка не виконана – показники все одно необхідно передавати, адже по ним здійснюються нарахування.

Для споживачів, які залишили домівки та не мають можливості повідомити показники лічильників, нарахування за послуги будуть здійснені за середнім обсягом споживання за попередні 12 розрахункових періодів. У подальшому, при наданні споживачем уточнених даних, показники будуть відкориговані та здійснено перерахунок.