Що робити, якщо нарахування не відповідають переданим показникам?

Шановні споживачі! Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства. Тому у разі виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції, просимо повідомити про необхідність здійснити перерахунок.

Це можна зробити дистанційно. Аби працівники абонентського відділу внесли коригування, достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника(ів) холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: 050-307-63-97, 067-548-20-78. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».

Також ви можете звернутися до КП «Міськводоканал» СМР особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4 (при собі мати фото фактичних показників лічильника).

Отримати додаткову інформацію можна за телефоном – (0542) 700-153.