Абонентський відділ інформує

У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні та введенням на підприємстві карантинних заходів, відвідування приміщень підприємства обмежено.

Проте як діяти споживачу під час аварійної ситуації, коли, наприклад, потрібне термінове розпломбування лічильника? Або споживачу необхідна довідка про наявність заборгованості?

Абонентський відділ надає роз’яснення щодо найпоширеніших питань.

При аварійній ситуації, яка потребує розпломбування водолічильника, (з’явилося протікання на з’єднанні трубопроводу, у разі зупинки лічильного механізму та пошкодженні метрологічного кільця, при очищенні фільтрів та заміні шарових кранів та ін.) необхідно зателефонувати за номерами телефонів диспетчерської служби, яка працює цілодобово: (0542)700168, (050)4078110, (067)5482112.

У робочий час з понеділка по четвер з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15 можна залишити заявку за номерами абонентського відділу: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (050)3423448; (050)3423138; (050)4474042.

Зателефонувавши на підприємство, необхідно назвати адресу, контактний номер телефону, повідомити про аварійну ситуацію та необхідність розпломбування лічильника.
Додатково необхідно сфотографувати лічильник таким чином, щоб було видно показники споживання води, номер лічильника та наявність пломби. Фотографію відправити на Viber за номером 050-407-81-10.

Після відправки фотографії можна самостійно зняти пломбу, яка з’єднує гайки на лічильнику води, метрологічну пломбу на лічильнику не чіпати.
За вказаним номером телефону зі споживачем зв’яжуться працівники абонентського відділу КП “Міськводоканал” та назначать день опломбування. До опломбування споживач самостійно або за допомогою фахівців усуває аварійну ситуацію. Зняту пломбу необхідно віддати контролеру КП “Міськводоканал” під час його приходу.

Для отримання довідки про наявність заборгованості або про її відсутність необхідно зателефонувати на будь-який стаціонарний або мобільний номер абонентського відділу в робочий час: 0542)700156;(0542)700157; (0542)700158; (050)3423448; (050)3423138; (050)4474042. Оператор надасть номер телефону в Viber, WhatsApp, Telegram. На зазначений номер ((050)3076397 або (067)5482078) споживач надсилає фотографію лічильника з показниками на момент звернення.

Протягом години оператор надсилає споживачу на телефон фотографію довідки з наявною або відсутньою заборгованістю. Якщо необхідно отримати оригінал, споживач може попередньо замовити його у оператора та під’їхати і забрати на вході вже підготовлений документ.