Як передати результати повірки лічильників та як діяти, якщо термін повірки припав на час карантину?

Абонентський відділ КП «Міськводоканал» продовжує інформувати про можливість вирішення нагальних питань у зручний та водночас безпечний для здоров’я спосіб. Споживачі, яким виконано повірку лічильника холодної води ТОВ “Еталон — АСП”, мають можливість ознайомитися з результатами повірки на сайті poverkadom.com через 5-7 днів після оплати послуги. Про результати повірки необхідно повідомити КП “Міськводоканал”, зателефонувавши за номерами: …

Як передати результати повірки лічильників та як діяти, якщо термін повірки припав на час карантину?Детальніше

Відключення води 3 квітня

Через аварійно-ремонтні роботи на водопровідній мережі  тимчасово припинено подачу води до деяких будинків по вулицях Інтернаціоналістів, Заливна та  проспекту Михайла Лушпи  У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт із усунення пориву на водопровідній мережі  Д-150 по просп. Михайла Лушпи, 33  сьогодні,  3 квітня, о 9:40 тимчасово припинено подачу води  за наступними адресами: №№ 27, 29, 31, …

Відключення води 3 квітняДетальніше

Не забудьте вчасно передати показники лічильника!

З 5 по 15 число щомісяця КП «Міськводоканал» приймає показники квартирних лічильників холодної води. Передати їх можна у будь-який зручний для Вас спосіб. На час карантину підприємство збільшило кількість номерів. Отже, у робочий час з понеділка по четвер з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15 можна зателефонувати оператору за номерами: (0542)700156; (0542)700157; …

Не забудьте вчасно передати показники лічильника!Детальніше

Робота очисних споруд під суворим контролем

За інформацією начальника станції очисних споруд Юрія Пасьовіна,  в умовах карантину здійснюється посилений контроль за дотриманням технології очищення стічних вод на міських очисних спорудах. Особливо контролюється дотримання працівниками станції всіх санітарних рекомендацій та перебування на робочих місцях в засобах індивідуального захисту: респіраторах, масках, окулярах, рукавичках тощо. Зокрема, на вихідних було розпочато прибирання території станції. Завершити …

Робота очисних споруд під суворим контролемДетальніше

Абонентський відділ інформує

У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні та введенням на підприємстві карантинних заходів, відвідування приміщень підприємства обмежено. Проте як діяти споживачу під час аварійної ситуації, коли, наприклад, потрібне термінове розпломбування лічильника? Або споживачу необхідна довідка про наявність заборгованості? Абонентський відділ надає роз’яснення щодо найпоширеніших питань. При аварійній ситуації, яка потребує розпломбування водолічильника, (з’явилося протікання на …

Абонентський відділ інформуєДетальніше