До уваги споживачів!

На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» повідомляємо, що на час карантину з 16 березня по 3 квітня 2020 року в приміщенні КП «Міськводоканал» СМР обмежено прийом громадян.


Звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку callcentre-voda@ukr.net, а також у письмовому вигляді на адресу: м. Суми, вул. Білопільський шлях, 9, 40009.

(Не забувайте зазначати контактний номер телефону для зворотного зв’язку).
Отримати консультації та роз’яснення можна за номерами телефонів: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (050) 3423448; (050)3423138; (050)4474042.
Залишити повідомлення можна через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber за номерами (050)3076397, (067)5482078.
На офіційному сайті підприємства https://vodokanal.sumy.ua/ функціонує онлайн–приймальня, де ви зможете отримати відповіді на запитання.
Звернутися до аварійно-диспетчерської служби можна за номерами (0542)700168, (050)4078110, (067)5482112.
Бережіть себе та близьких!