11.04.2016р. контролер водоканалу відмовилася опломбовувати лічильник холодної води у квартирі № 47 по вул. Г. Кондратьєва, б. 211б

0 +1 -1
олег онищенко запитував(ла) 2 місяці тому

11.04.2016р. контролер водоканалу відмовилася опломбовувати лічильник холодної води у квартирі № 47 по вул. Г. Кондратьєва, б. 211б, мотивуючи це тим, що даний лічильний невірно встановлений, а саме встановлений горизонтильно, а зі слів контролера цей лічильник потрібно встановлювати вертикально. При цьому я зауважив, що лічильник було встановлено у такому положенні з початку експлуатації, лічильник пройшов періодичну повірку у 2015 році та відповідні опломбування та розпломбування, при цьому жодні зауваження від представників водоканалу з цього приводу були відсутні. В звязку із цим прошу повідомити мене яким нормативно-правовим актом (орган, який затвердив, дата видання, номер реєстрації) регулюється порядок встановлення лічильників холодної води та обовязковість встановлення такого лічильника саме у вертикальному положенні.

1 відповідей
0 +1 -1
Адміністрація Адмін. відповів(ла)2 місяці тому

Доброго дня!
Чинними нормами законодавства України не передбачено такого обов’язку для споживачів послуг з водопостачання та водовідведеня як встановлення лічильників води. Споживач сам в праві обирати як саме розраховуватися за надані послуги: згідно норми споживання або згідно з фактичними показниками лічильників води.
Крім цього, у Вашому зверненні не зазначено, про який саме тип та марку лічильника води йде мова. Тому у підприємства відсутня можливість надати вичерпну відповідь на це питанння. Одночасно, звертаємо Вашу увагу, що в технічному паспорті засобів обліку води вказується, в якому положенні має бути встановлений лічильник води.