Нарахування за послуги

0 +1 -1
Петро запитував(ла) 5 місяців тому

Добрий день!
17 березня 2020 року до нас прийшли з водоканала та зняли пломбу для заміни лічильника. Ми замінили зразу лічильник на новий, але представник водоканалу відмовився встановити нову пломбу. За записом на опломбування до нас мали прийти 22 березня. Через пандемію коронавіруса нам подзвонили і сказали, що працівники на карантині. 25 травня нарешті прийшли і встановили пломбу на лічильник. Скажіть будь ласка, як будуть нараховувати нам послуги, за показаннями нового лічильника чи якось по іншому?
При цьому опломбування не здійснив водоканал, лічильник був встановлений одразу після заміни старого і не знімався.

1 відповідей
-1 +1 -1
Инна Адмін. відповів(ла)5 місяців тому

Добрий день!
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” на час карантину КП “Міськводоканал” СМР було обмежено прийом громадян та особисте відвідування осель міста контролерами підприємства.
Враховуючи форс-мажорні обставини в Україні та відповідно до п.15 “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної води та горячої води та водовідведення”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630, в період з 17.03.2020 (дата розпломбування лічильника) по 25.05.2020 (дата опломбування лічильника) нарахування за послуги проводились за середньомісячними показниками засобів обліку  за попередні три розрахункових місяці.