Відповідно до ч.1 п. 31 Типового індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення розрахунковим періодом для оплати обсягу спожитих послуг є календарний місяць. Отже, зняття показань засобів вимірювальної техніки вузла (-ів) розподільного обліку послуги з централізованого водопостачання (лічильника води) здійснюється не пізніше останнього дня розрахункового періоду. Відповідно до ч. 2, п. 22 цього договору зняті показання передаються водоканалу з 1 по 5 число щомісяця у будь-який зручний спосіб.
У робочий час з понеділка по четвер з 8:00 до 16:30, у п’ятницю з 8:00 до 15:15 можна зателефонувати оператору за номерами: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150; (050)3423138; (050)3423448; (050)4474042; (067)5761056.
Ви можете надіслати повідомлення через Viber, WhatsApp, Telegram за номером: (050)4078101, або надіслати SMS-повідомлення на номери: (050)3076193; (050)3076397; (067)5482078; (067)5480175.
Показники можна передати через сайт підприємства www.vodokanal.sumy.ua за допомогою абонентської форми «Онлайн-відправка показань лічильника» та через електронну пошту: sumy_vodomer@ukr.net
Цілодобово, у робочі та вихідні дні, Ви можете скористатися послугою «Автовідповідач». Для цього потрібно зателефонувати за одним із номерів: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150 та після звукового сигналу назвати адресу, прізвище та показники квартирного приладу обліку.
Передати показники у зручний для Вас час можна й за допомогою мобільного додатку КП “Міськводоканал” (безкоштовно завантажити застосунок можна з маркетів Google Play та OIS, або із сайту www.vodokanal.sumy.ua). Після реєстрації необхідно ввести номер особового рахунку, номер лічильника та вказати показники. Мобільний застосунок дозволяє додавати декілька особових рахунків.
Нагадуємо, що показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся водою. А вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.