Передача показань лічильника

Відповідно до п. 31 Типового індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення розрахунковим періодом для оплати обсягу спожитих послуг є календарний місяць. Отже, в кінці кожного місяця споживач має “зняти” показання. Відповідно до ч. 2, п. 22 цього договору показання передаються з 5 по 15 число щомісяця у будь-який зручний для Вас спосіб.

 

У робочий час з понеділка по четвер з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15 можна зателефонувати оператору за номерами: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150; (050)3423138; (050)3423448; (050)4474042; (067)5761056.

Ви можете надіслати повідомлення через Viber, WhatsApp, Telegram за номером: (050)4078101, або надіслати SMS-повідомлення на номери: (050)3076193; (050)3076397; (067)5482078; (067)5480175.

Показники можна передати через сайт підприємства www.vodokanal.sumy.ua за допомогою абонентської форми «Онлайн-відправка показань лічильника» та через електронну пошту: sumy_vodomer@ukr.net

Цілодобово, у робочі та вихідні дні, Ви можете скористатися послугою «Автовідповідач». Для цього потрібно зателефонувати за одним із номерів: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150 та після звукового сигналу назвати адресу, прізвище та показники квартирного приладу обліку.

Передати показники у зручний для Вас час можна й за допомогою мобільного додатку КП “Міськводоканал” (безкоштовно завантажити застосунок можна з маркетів Google Play та OIS, або із сайту www.vodokanal.sumy.ua). Після реєстрації необхідно ввести номер особового рахунку, номер лічильника та вказати показники. Мобільний застосунок дозволяє додавати декілька особових рахунків. 

Нагадуємо, що показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся водою. А вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.