Сумський водоканал змінив режим роботи на період карантину

Водоканал є стратегічним підприємством, що забезпечує життєдіяльність міста, і працівники виробничих підрозділів критично необхідні на своїх робочих місцях. Проте ситуація з коронавірусом тимчасово внесла корективи в режим роботи деяких підрозділів.

Як і раніше постійно працюють аварійно-ремонтні бригади, диспетчери, слюсарі, оператори насосних станцій, водії спецтехніки, працівники лабораторії та ще багато людей, які роблять все для безперебійного водозабезпечення споживачів та прийняття стоків від них. Щоб не допустити техногенної катастрофи КП «Міськводоканал», постійно слідкує за наявністю реагентів, витратних матеріалів та справністю обладнання.

Також у штатному режимі із дотриманням умов гігієни та техніки безпеки працює станція очисних споруд.

«Не зважаючи на карантин, виникають пориви на мережах водопроводу та каналізації, які потребують негайної ліквідації. Такі роботи, неможливо виконати дистанційно. Звертаю увагу, що немає необхідності запасатися водою на період карантину, але у вас вдома повинен бути запас води на випадок відключення через порив», – наголошує директор Анатолій Сагач.

За його словами, водопровідна вода у м. Суми – абсолютно безпечна з епідемічної точки зору. Щоденно за якістю питної води здійснюється лабораторний контроль. Додаткові заходи із знезараження питної води під час карантину не потрібні.

Із метою запобігання поширенню COVID-19 водоканал тимчасово запровадив нову організацію роботи відділів, які здійснюють прийом громадян.

Деякі працівники перейшли на дистанційну форму роботи.

«Просимо споживачів відтермінувати візити до абонвідділу, пов’язані з перевірками стану чи переоформлення особового рахунку, передачі показників лічильника та інших питань, які можна вирішити телефоном, через сайт чи мобільні додатки. Ми збільшили кількість мобільних телефонів, створили додатково електронні скриньки для листів та звернень. Не забувайте вказувати свій контактний номер телефону, з Вами обов’язково зв’яжеться наш оператор», – розповідає Анатолій Сагач.

Сьогодні на підприємстві вжито ряд запобіжних заходів для зменшення ризику зараження: обмежено відвідування, посилено пропускний режим, впроваджено щоденний контроль за станом здоров’я кожного працівника.

«Я щоденно отримую відповідні звіти від відділу кадрів. Закуплені та роздані термометри, засоби індивідуального захисту: маски, респіратори, гумові рукавиці та спецодяг, особливо, для працівників, які працюють на об’єктах водовідведення. І хоча на сьогодні немає доказів того, що вірус передається через стічну воду, проте працівники каналізаційного господарства оснащені індивідуальними засобами посиленого захисту», – коментує директор підприємства.
У кожному підрозділі розвішені пам’ятки та здійснено інструктаж. Дезінфікуються та провітрюються приміщення, збільшена кількість вологих прибирань. Обов’язково дезінфікується автотранспорт.

«Ми розуміємо всю відповідальність, покладену на підприємство як на виробника послуги з водопостачання та водовідведення. Також розуміємо, що деякі родини через карантин втратять частину доходів. Але просимо не допускати виникнення заборгованостей за спожиті послуги. Держава лише тимчасово забороняє відключення та на нарахування пені, однак це не причина накопичувати заборгованість. Адже після карантину все одно доведеться розраховуватися за послуги. Окремо звертаюся до пенсіонерів, – не потрібно стояти в чергах, щоб терміново сплатити за послугу. Перечекайте карантин або хай внуки допоможуть скористатися онлайн-сервісами», – зауважує Анатолій Сагач.
Стабільна робота підприємства і наявність води у оселях містян напряму залежить від своєчасної оплати спожитих комунальних послуг.