У який спосіб можна надати показники лічильників

 

З 5 по 15 число щомісяця КП «Міськводоканал» приймає показники квартирних лічильників холодної води. Передати їх можна у будь-який зручний для Вас спосіб.
На час карантину підприємство збільшило кількість номерів. Отже, у робочий час з понеділка по четвер з 7:30 до 16:30, у п’ятницю з 7:30 до 15:15 можна зателефонувати оператору за номерами: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (050)3423123; (050)3423293; (050)3423432; (050)2470064; (050)3423044; (050)3423107.

 

Ви можете надіслати повідомлення через Viber, WhatsApp, Telegram за номером: (050)4078101, або надіслати SMS-повідомлення на номери: (050)3076193, (050)3076397;

(067)5482078, (067)5480175.

 

Показники можна передати через сайт підприємства www.vodokanal.sumy.ua за допомогою абонентської форми «Онлайн-відправка показань лічильника» та через електронну пошту: sumy_vodomer@ukr.net

 

Цілодобово, у робочі та вихідні дні, Ви можете скористатися послугою «Автовідповідач». Для цього потрібно зателефонувати за одним із номерів: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150 та після звукового сигналу назвати адресу, прізвище та показники квартирного приладу обліку.

 

Нагадуємо, що показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся водою. А вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.