Як передати результати повірки лічильників та як діяти, якщо термін повірки припав на час карантину?

Абонентський відділ КП «Міськводоканал» продовжує інформувати про можливість вирішення нагальних питань у зручний та водночас безпечний для здоров’я спосіб.

Споживачі, яким виконано повірку лічильника холодної води ТОВ “Еталон — АСП”, мають можливість ознайомитися з результатами повірки на сайті poverkadom.com через 5-7 днів після оплати послуги.

Про результати повірки необхідно повідомити КП “Міськводоканал”, зателефонувавши за номерами: (0542)700692, (0542)700693, (050)4078102, (050)3423225, (050)3075761, (067)5471052, зазначивши номер лічильника та адресу, за якою відбулася повірка водоміру. Оператор обов’язково перевірить інформацію. У разі її достовірності, дані будуть занесені до особового рахунку , і у верхньому кутку платіжної квитанції оновиться інформація про дату наступної повірки.

Якщо повірку лічильників холодної води виконано ДП “Сумистандартметрологія”, споживачу потрібно повідомити оператора підприємства за вищеназваними номерами телефонів, вказавши адресу та контактний номер телефону. Після закінчення карантину споживачу в режимі телефонного зв’язку буде повідомлено дату приходу контролера до оселі для обстеження та зняття фактичних показників лічильника. Контролеру необхідно надати копію документу, який свідчить про придатність /непридатність лічильника для подальших розрахунків.

Звертаємо увагу, що «свідоцтво» свідчить про придатність лічильника для подальших розрахунків. А от “довідка”  засвідчує його непридатність. У такому разі після закінчення періоду дії карантину оператор КП “Міськводоканал” зателефонує споживачеві та призначить дату розпломбування водолічильника для подальшої його заміни споживачем на новий.
Принагідно наголошуємо, що повірку приладів обліку холодної води можна здійснити після завершення карантинних заходів. Показники лічильників, термін повірки яких припав на період протиепідемічних обмежень, будуть прийматися для нарахувань.